Pages

20 November 2010

~Pasal Mimpi Hidung Berdarah~

Mimpi??
Mlm tadi mimpi idung berdarah. Mcm darah lindung tu. Tau tak darah lindung? Aku tatau la panggil apa, tp tpt aku panggil tu la. Masa kecik dulu kalo panas2 salu kena. Tapi dalam mimpi ni, darah tu asik kuar je walo da sumbat tisu, da dongakkan kepala. Haishh..
Bila terjaga still terasa-rasa. Raba idung.. ouch... sakit...! patut la pun.. ada sejibik jawat la plak landing situ. Tu la makan peyek byk sgt.. peyek tu kan ada kacang.. ato ni petanda nak peyed la neh.. cisss....peyed lagik...!!
So, mari gugel makna mimpi darah hidung.

Mimpi hidung berdarah (mimisan) :
Akan mengalami keberuntungan walau sekedarnya.

Owh..ada bermacam tafsiran mimpi di sini - TAFSIRAN MIMPI

Err.....keberuntungan?? Apa la agaknya tu?? Mungkin dpt elaun buat soklan retu la kut. Berapa la dpt agaknya ya.. rasa boleh cover duit PSP retu dak??? 

Mimpi mainan tidur. Apa pun Alhamdullillah dgn segala rezeki yg diberikan oleh Alllah....

3 juta komen

mpi mainan tido..mgkin jugak sbb ade jerawat tu.. masa tido... badan sakit.. tp d sebabkan dlm keadaan bawah sedar... otak mentafsirkan sakit tu ke dalam mimpi dan menjadi kpd darah hdung...

sekian tafsiran mpi dr Dr. terlebih tido...

Cikbedah :
tu la tu..sakit mcm kena tumbuk kat idung pun ada.
jawat ni pun satu hal lah..situ gak dia nak tumbuh.. aiyarkkk...

err..maceh doktor terlebih tido.. tehehehhe

hahahahahhahahaha

sesama...
hahahaha

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign