Pages

17 November 2010

~Pasal Menu Aidiladha~

Oih..byknya entry di ari raya aji ni yer. Ye lah..ez mz nak upload gambau kat kg neh. Ngeh ngeh ngeh.
So, nak story hidangan di ari raya ni plak.
Mak masak laksa. Nom nom nom. Kak cik sediakan nasi impit, kuah lodeh n kuah kacang. Juga kek stoberi layer n kek coklat. Aku? makan saja. Teh ehehehehe.
Jadi ari ni mentekedarah laksa je la jawabnya. Nom nom nom. ni jap lagi pun nak makan lagik. Ada gak yg bgn tetengah malam melawat incik Tan. Tehehehehe.
Jadi citer pjg pun tak guna... mari tgk gmbr feveret food ku dulu, kini dan selamanya.

Sebelum di bubuh kuah.

Selepas di bubuh kuah.

9 juta komen

ait laksa tu ada udg ke k.reen

saya pun suka sangat.. rasa nak masak lak esok

waahhh..nampak sedap la laksa tu..huhuhu..terliur!!

EKA :
huhu..nati pasni kak reen wat laksa udang eh. tehehehe..
itu cili tu..yg terkena kuah laksa. napak cam udang lak eh. :P

Lekat Lekit :
Jarang la org tak suka laksa ni kan.. nak buat pun simple mimple..so, mari buat laksa

Has :
Alamak...men ter liur kan org di perantauan adalah terasa bersalah. teheheheheh

ngape xajak saya dtg umah akk.
laksa penang tu peberet sya tau

kak,
terliur saya nengok laksa akan neh! adeiiiii

nak laksa..nak laksa..nak laksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


uwaaaaaaaaaaa

Nana :
Cena la akak nak ajak Nana, Keramat ke Perak ni jauh.. tggu eh..nati akak buat housewarming pasti akak buat laksa ni..masa tu leh dtg. Bwk Nana kecik skali. tehehehe

ILa :
Alamak! ni yg terlebih rasa bersalah nih.. tetiba membuatkan org peknen terliur.
Alamak..alamak...cena???

serius!
terliur dah niii :(
nak cari jugak laksa besok!!

Anita :
Err..errr... alamak cena ni..ramai plak terliur ngan laksa.. huhu

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign