Pages

8 December 2011

Terjebak : Tapi Bukan Deal

Terjebak!.
Haha. Tp bkn dgn deal. Thn ni da cukup la kut beli deal2 ni.
Yg terakhir deal utk bufet diner hotel Istana. Nak pegi bile yer.

Plannya nak pegi 13hb, tp CInta Elysa episod akhir plak. Kang ter miss lak acena?
Ke 14hb? Tp cam kalut2 sbb esuknya (15hb) aku da ke JB.

Hurm. Tkpe la kut 13hb. Dia start kul 6.30ptg. So, 6.30 kita terpacak dalam restoran tu yer. Kul 8 dah bleh balik. Yey!
Aku cuti 13hb tu. Nak redeem yg spa nyer deal kat Taman Permata. Hihi. 
Sempena anibesari. Awww... #gediksss#

Oh. Bercakap pasal deal ni, aku terpaksa meng burnt kan seketoi deal.

Giler sayang. Tp nak buat cena?
Deal ke Cherating. Aku beli bln 8 tu ari.
Tp tu lah. Masa tidak mengizinkan. Dia leh redeem dari 16 Sept smpai ujung bln ni. Tp tak valid on weekend. Tp dari lps raya tu kan sebuk memacam. Plak bln 10 aku da sebuk nak ke HK. Masuk bln 11 dgn raya haji bagai dan terus la bln 12. Bila call mmg takde kosong dah la. Nak cuti mmg tak dpt dah la. Sbb nxt mth (Januari) aku cuti lagi utk ke Langkawi. Padan la muka aku kan. Dah. Tak bleh beli dah deal hotel2 ni. Unless trus booking dan terus pegi. Kut tertunggu2 mmg tak pegi. Tp kalo yg Krabi punya takpe. Eh..?? Huhuhu.

Ada lagi deal Cherating. Aku siap emel da date available. Dah nak byr ni, tp tak jadi lah. Huhu. Dah la. Lagipun nak pegi Langkawi dah pun. Itu da settle dah segala penginapan seme. Ni pun satu hal. Seme resort best fully booked. Fully booked utk seaview la. Bayang kan la, time aku pegi tu ari keja, tak cuti sekolah, bleh fully booked. Hurm. Sudahnya booking thro Agoda. Dari tak napak pantai, baik jauh langsung, lagi murah. Huhu.

Tp deal ni cam bes. Ce klik Groupon deal
Bes kan...ai massage u, u massage ai. Hihi

Oh. Apa yg terjebak tadi. Giler melalut citer lain.
Yeps.. I'm officially Tupperware Consultant. Eceh! Kira dealer la nih.
Tadi berbondong2 beli barang kat sana. Padahal bkn org pesan pun. Barang aku sendiri pun boleh berbondong2. Sbb aku belikan adiah kawen utk kawan seopis ni. Skang seme adiah kawen guna tupperware jer.
Sbb aku beli seketui menda ni,
Oh. Yg ni bkn utk aku, tp ada projek bersama ngan adik2 kat TTC Corner. Huhu.
Maka top up sket2 trus naik level 1. Dpt lagi menda pree. Aduhai. Terjebakk aku ni. Terjebakk..

Jadi, sesapa nak beli tupperware...lai..lai...lai... nati ai bagi gud price utk para reader kebun stoberi. Eceh!
Oh. Nak tgk katalog bln ni leh view kat sini.
http://www.tupperwarebrands.com.my/nov_dec_2011_pm/this_month_latest_PM.htm
Kalo ada berkenan, beli la kat ai. Miahahahahah... *mapuih aku nati org lain lari takmo kawan sbb igt aku paksa beli tupperware. Takde la ai tak paksa punya....jgn takutt..huhuhu*

Iklan??
Takde iklan dah la. Malas. Kecewa. Hahahahaha..... *sila sekeh beramai-ramai*

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign