Pages

12 December 2011

Rice Dispenser : Tupperware



Sgt bes mendalah ni. Lama giler kot aku idam-idamkan.
Sapa nak juga, boleh la contact ai yer.
Mungkin ada yg kata 'takyah la bekas beras, aku bukan rajin masak nasik, sebulan pun 2,3 kali je pun'
Ha... camtu la paling perlukan bekas beras ni. Lebih terjamin penyimpanannya.
Atau pun mungkin kita jadi lebih rajin sbb tgk cam bes je bekas beras ni kan.

So, sapa mau, leh la emel ai yer.
Rega sebenar RM288. Tp bleh je ai nak bagi rega spesel utk para pembaca.
Nak buat bayaran installment pun buleh. Contact je yer.
Oh. Smlm masa tepek kat FB ada yg tanya 'nak free bleh?' Korang rasa bleh dpt free??
Bleh... apa lak tk buleh nyer...  sila emel juga kalo nak menda ni free. Haha!



Kalo nak beli tupperware yg lelain pun bleh je. Tgk katalog online tu then gitau. Rega spesel juga :) Nak free?? pun buleh... emel ja..nati saya gitau cena nak dpt free. FOC juga saya gitau caranya. Muahahahhaa.

*Matikla.... kat FB pun da buat status perniagaan, kat sini pun buat entry berbaur perniagaan. Hahahaa. Sesekali je lah... dun wori..bagi laluan skettt je.. Hikhiksss :)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign