Pages

7 December 2011

Kisah Pemuda Dan Bom (Bukan WW)

Nak citer pepagi pasal ni. Lupa plak. So, takyah WW dah la yer. Dah ptg pun kan.
Ce baca ni. Kalo kecik, baca kat sini je
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Tahankeretaapibawakekasih/Article

Aku highlight kan tajuk dia yer
Pemuda Buat Panggilan Bom Palsu Halang Teman Wanita Ke Ibu Kota
dan juga highlight kan ini :
Lelaki berusia 25 tahun itu mengakui membuat panggilan palsu bagi menyekat perjalanan kekasihnya yang mahu menaiki tren untuk menghadiri satu kursus di ibu negara walaupun sudah dilarang.

Adoiiihh... nak gelak pun ada, nak kesian pun ada.

Apa kes ni bro???  Siap bom bom ni. Mujo je makwe ko naik ketapi. Kut kalo naik katebang?? Bleh jadi masekelah negara okeh.
Aduhaiii....

Bleh plak cenggitu. Ini lah dinamakan bila nafsu menguasai akal agaknya kan. Manusia boleh bertindak di luar kewarasan. Tp tu la org kata - manusia buleh buta kerana cinta. Huhu.
Apa2 pun salute gak la mamat ni sbb berani menggemparkan negara gitu. 

Ate', makwe kamu tu nak pegi kursus je kot, yg kamu riso bebeno kenapanyer? Udah riso kenapa tak dihanto, duduk sana skali, amik cuti (kut kamo keja dah la), perati dia 24jam. 

Anak...anak.... Huhu.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign