Pages

28 December 2011

Apa Terjadi Pada Petang 14 Disember

Sambungan dari sini


Lps tu masuk umah cam biasa. Rutin biasa bila da smpai umah, harus masuk bilik letak hbag segala. Skali eh... Ada adiah atas katil. Hiwhiwhiw.... *gelak tutup mulut tersipu sipu*
Kotak cam besar kotak kasut tu elok ja berbalut. Hiwhiwhiw.

Speechless jap.

Mula pikir, pagi tadi rasa aku yg last kluar dari umah. Masa bila plak la osmet aku buat keja nih. Hiwhiwhiw.  Dia da duk rilek kat dpn tibi mcm takde apa berlaku.
Tak smpat tanggal tudung nih. Trus gi kat dia smbil tersengih2 mengusung kotak tu.

Hiwhiwhiwwww...

"Suka?" tanya beliau sepatah.

Hiwhiwhiwww... tak bleh nak jawab. Speechless katanya kan. 
Tak sangka dia nak bagi sbb dia kata nak bagi lps balik JB. (kan aku outstation 15-17 Disember tu). Amazingly surprising gitu rasanya. Haha.

Pandai gak my dear aku ni buat suprise yer. Not bad...! Haha. Tu la, kalo dpt lelaki tak romantik ni, sesekali dia buat camtu mmg la akan rasa mcm tak percaya. Hiwhiwhiw.

Bila da bukak tgk sesuatu yg mmg la aku idam kan lama dah. Sejak dari blum kawen ko. Huhu. My dear tau aku nak sbb aku ada beli yg kecik kat HongKong. Aku kata nati aku nak  beli yg besar kat Malaysia ja since rega pun lebih kurang.

Skali dia belikan. Terharu. Tergaru. Hiwhiwhiw.
*gmbr kat atas tu tak leh view kalo application FB di block. Tu gmbr dari FB. Tp salah satu isi dlm kotak tu adalah yg ini
Google
Aku duk tanya2 bila lak dia mem project kan seme ni. Katanya dia ke Sogo kejap. Patut la masa aku nak gi   PPUM tu keta takde. Aku call bagitau nak pegi, dia kata dia bawak keta ke luar. Tkpe la, sbb aku naik keta org lain. Rupanya time tu dia gi Sogo. Hurm. Pandai je pun nak pegi sendiri. Tp untung la sbb musim Xmas kan. Dpt la skali losyen ngan clutch beg BV. Hiwhiwhiw. Walo hanya BV dan bukan LV ai tetap la suka...

Hiwhiwhiw.

Taktau nak kata apa. Just nak ucapkan terima kasih byk2 pada my other half. Sbb walo mmg diakui tak romantik tp beliau amat la memahami. Itu lah sbb nya kita ditakdirkan bertemu kan. I Love U Strong lah. Haha. Eh. Tak bagi adiah pun love so strong gak. Hihi.

Maka befday ke32 ku mengukir satu lagi kenangan manis bersama insan tersayang :) *eh. tp jangan salah anggap, bkn sbb dpt adiah maka nyer jadi manis, jadi manis sbb my dear pandai gak meng happy kan binik dia ni. Terharu ai tauuu....

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign