Pages

13 October 2011

MyBrain

*Aku da edit kat entry Further Master pasal ni. Tp ni saja nak buat entry khas juga. Haha.


Ever heard about MyBrain ni?


Aku pun baru tau lps member aku gitau pasal sambung Master ni.

Katanya kalo govt lagi senang kut.

Aku pun laju2 la masuk website MyBrain nih.

Rupanya....
Bila baca baca.
Awal2 lagi aku dah duk dalam kumpulan TIDAK LAYAK MEMOHON.
Meh tgk kategori calon.
KATEGORI CALON :
Graduan yang belum bekerja & tidak berpendapatan tetap;
Kakitangan swasta; ATAU
Pensyarah IPTS
Kumpulan TIDAK LAYAK memohon :
Kakitangan awam dan badan berkanun yang tetap/ kontrak/ sambilan semasa memohon;
Mana-mana permohonan dari pengajian secara separuh masa/ pengajian jarak jauh/ atas talian; dan
Pelajar yang sedang ditaja oleh mana-mana penaja (kecuali pinjaman pelajaran) atau mempunyai ikatan kontrak untuk berkhidmat dan tidak mendapat pengecualian/ penangguhan dari syarat untuk berkhidmat.

Jadi pada sesapa yg berhasrat nak sambung Master.
Bleh la terai mohon.
Tp aku tatau la course apa apa yg bleh mohon.
Sbb aku tgk je aku dlm list TIDAK LAYAK tu mmg tak la aku mendalami nyer lagi. Haha.

Masuk web ini -
https://payloan.mohe.gov.my/MyBrain15/index_mymaster.php

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign