Pages

3 October 2011

ICT Mall Cap Square

Kredit : MyMetro

ICT Mall baru buka di Cap Square.
Bleh la pegi bila2 nati.
Aku mmg sker paking kat sini je kalo gi jalan TAR (esp kalo gi Ariani sbb dkt je. Cross jalan dkt Hotel Maytower tu- jalan kaki sket da smpai).
Murah dan mudah paking di situ.
Tp bila da ada ICT MAll ni tatau la kan.
Samada rega paking dah mahai atau org da makin ramai.
Dulu mmg tak ramai la. Wayang@TGV pun bukan seme citer ada kat situ.

Tp bleh idup ke ICT Mall ni?
Kang seme ke LowYatt juga sudahnya.

Ada yg tak berapa perasan di mana Cap Square ini?
Oke. Refer map ini yg ku ambil dari PIKOM portal.


Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign