Pages

24 October 2011

Lemau!

Huwaa... pasaipa aku kata suka Monday smlm?
Lemaihhh nak tggu kul 5pm ni.
Ni esuk ada sari lagik.
Lemauuu..lemaihh....leteyyyyhh..
Google

Igt nak cuti ni ada ati ke nak kijer?
Hurm.
Time ni la nak maklum balas la apa la.
Tadi da hampir2 bos nak suh wat paperwork. Hah..!

Adey...esuk je lagi..esukkk ja natunggu 8jam.
Lps tu da ley rilek.
Cuti Deepavali kan.

Cuti je sonok. Sonok je cuti.

Hahaha.
Dah la. Nak gi beli satu lagi menda ni.


*Eh. Lupa. terkejut tgk nama kat blog Mekchu. Skali ai ter menang yu contest Matese Sutera dia tu....
Ce tgk kat sini : http://churalliya.blogspot.com/2011/10/2-pnstoberientry-untuk-mekchu.html

Harus la sker. Mana taknya, ai ni mmg bukan kaki contest (tapi anjur contest sker, mmg ai sker bagi adiah ke org. Huhu), tup2 skali masuk, ter menang. Cam nak menangis rasa. Haha *poyo lebih*

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign