Pages

7 October 2011

Dadih Oh Dadih


Cute nya la hai dadih itu. Kredit gambo : dapurtanpasempadan

Tak penah nak wat dadih.
Igt nak wat esuk. Utk 'acara itu'. Hihi. Selain tu aku ada menu lain juga utk bawa bersama. Kira ni pencuci mulut la.

Lama da beli dadih segera paket ni. Igt nak wat ari raya retu, tp sbb wat trifle pun tak jadi. Majuk tak mo buat dadih nih.
So, mlm kang mau try.

Harap2 jadi.
Takkan tak jadi sbb semorang kata sng banget.

Aku da beli bekas kecik2 ni kat Cokit tadi. Nak buat camni je. Sng org nak makan.
Kredit : cari.
Dadih perasa mangga. Kalo letak slice of mangga tu atas nya sedap tak?
Macam ni.

kredit : spti halaman tertera di atas :)
Doakan menjadi yaww :D

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign