Pages

7 October 2011

Jumaat Minggu Pertama Oktober

Hari ni 7 Oktober 2011 - Jumaat minggu pertama Oktober.
Cam biasa. Yang menjadi topik2 utama akhbar, berita dan semakin byk sedari malam tadi.
Bajet. Bajet. Bajet.
Tgk pak PM kita amik buku "Rahsia Besar" tu mlm tadi kat Berita pagi tadi. Masuk dalam beg beliau.
gambar hiasan. Kredit : here

So, seme lah ter nanti2 kan rahsia dibongkarkan petang kang.
Kul 4 yer.
Biasa opis aku dia bkk speaker utk seme org dengar.
Kalo takde kita dengo radio je yer.

Pada mata kasar org, org akan kata Bajet ni berita baik utk penjawat awam je.
Sbb org duk publisiti kan naik gaji org govt, bonus org govt.
Tp sebenarnya byk gak utk yg lain. Cam tahun lps cam pinjaman rumah tu contohnya.

Apa pun, kita tggu je petang kang yer.
Dan lps tu mesti berderet2 kat dashboard citer lebih kurang sama kang - pasal bajet. Huhu.

Oke. Just wait n see ya.

Salam hari Jumaat :))

*Tak sabar tggu esuk. Nak jumpa kawan2 baru yg 'sekasut' dan 'sekapal' ngan saya. Harap2 tidak la hujan. Kena ada plan B napaknya neh. Huhu.

*Edit:
Baru igt nak dengo bajet skali bos ajak masuk meting (tolong jadi back up singer) plak ptg kang. Kul 3pm. What do u expect? Cam mustahil la kalo abis kul 4pm. Tkpe. Tak dgr pun takpe, harus melambak entry pasal tu sejurus lepas abis bajet tu kan. Hihiks :D

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign