Pages

19 October 2011

SPAM Mengong

Letih....
Serious menyampah sampah tul ngan emel sampah nih.
Salu pendek2 je. Kali ni ha..amik ko. cam tulis blog kekdahnya.

Masalahnya......
Ada org percaya ke ngan mendalah ni?
Aku rasa kut bagi kat lembu ke keldai ke dia pun tak percaya.

Mengong buat penuh inbox aku je.
Pelik nya sampai ke emel rasmi.
Emel cikstoberi tu jarang2  la dapat (sbb dia trus ke SPAM)
Delete mmg delete, ignore mmg ignore, tak baca pun, tgk pelik camni mmg delete je lah.
Tp menyampah.

Tapehapatah modus operandi camni.

Heloo..kami org Malaysia dah kaya, taperlu da duit juta2 tu.
Tapi sapa nak, bleh contact si Joanne nih. Leh beli Gtab puluh2, bleh beli S11 ratus2 bijik dan gi melancong seluruh dunia.

Satu lagi yg aku menyampah emel suh buat pinjaman Peribadi tu. Sgt2 la annoying. Dia pukul rata je bagi ke seme orang. Mementang keja kerajaan kan, sng2 nak suh wat pinjaman. Heh! Meniaga duit plak yer org skang ni. Annoyinggg.....

Sekian,
Saya yg menyampah!

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign