Pages

27 October 2011

Beralih Arah : Tudung



Sudah beralih arah kah?
Huhu.

Pastinya tidak.
Cuma mencuba sesuatu yg lain pula.

Walo dah ada yg ni.
Yg 'itu' tetap di  hati.

Sbb yg bleh 'in' dgn muka yg makin tombam dan dagu berlapis ini adalah yg 'itu' juga.

Yang ni baru cuba 3 pasang ja.
Satu beli trus kat kedai dia.
2 lagi ni online.
Lagi mudah online sbb rega agak murah. Duduk saja tunggu parcel tiba. Tk perlu pening2 nak test. Apa yg kita pilih itu lah sampai ke kita. Hihi.

Smlm masa tgk gambar kat fotobook, tetiba my dear kata
"awak kalo pakai tudung bawal ni tak napak bulat sgt muka"

Haha. Maknanya kena berbawal balik la.
Tp tudung awning ni ringkas. Takde buat aku rimas.
Tp tu lah. Muka napak debab plak. Haih. Memacam.


Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign