Pages

18 October 2011

Komplen Lagi : Soffiya

Lagi skali aku nak komplen.
Yer. Asik salu org je duk komplen kan.
Apata reni kita lak bebel dan komplen.


Oke.

Tgk citer Soffiya.
Tp kenapa banyak sgt citer ni macam tak kemas.

Aku highlight 2 scene terkini yg tadi nyer la.
Satu - Soffiya balik dari jumpa org yg nak buat Yayasan Nur Salam tu. Lps tu ada 2 org jahat kejar. Persoalannya - kenapakah Soffiya perlu lari ke arah lorong belakang yg secara logik bagi org normal tau tpt tu mmg tak selamat, malah memburukkan keadaan.
(laki aku jawab senang ja - sng krew nak usung kamera-takde org lalu lalang)

Kedua - Fiona drive balik rumah waktu malam. Ada org berdiri tengah jalan pegang pisau. Dan Fiona berhentikan kereta, keluar dari keta lantas tinjau2 kiri dan kanan, tp org tu takde. Bila dia masuk keta balik, rupanya org tu da dlm keta (mesti semorang da pikir cam tu dan semorang cakap - kan dah kata....)
Persoalannya - kat mana saja la tempat hutan camtu dia lalu. Umah dia tgh bandar kot, ke umah dia jalan nak p Bukit Belacan sana? Oke, tu takpe la kan. Tapi...hah! ni aku tak bleh blah langsung kot. Ada ke pompuan berani nak berenti? Berenti takpe lagi, siap tinjau2. Sapa berani? AKu rasa kalo lelaki pun tak berani. Dan bleh plak org jahat tu tutup pintu keta tak bunyi. Sunyi kot, takkan tak dengo bunyi dup..pintu tutup. Owh. Keta Honda - tutup tak bunyi, or else, org jahat tu pegang je pintu keta tu. Haha. Lps tu leh plak tak pasan. Aku kalo drive sorang kejap2 tgk side mirror, kejap2 tgk cermin pandang belakang. Heh!

Itu dua mmg napak ketara.

Dah kena komplen da retu dlm paper. Ada lagi ni. So, aku tak komplen kat paper, aku komplen sini je. Please la. Nak buat citer bagi la yang logik akal sket. Tah. Malas nak cakap. Kang aku bising2 aku jugak yg tgk kan. 

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign