Pages

19 February 2012

My 2nd Anniversary GiveAway : By Msieda Gedik

Hari  minggu ini mari kita publishkan GA-GA yg da didraftkan. Bermula dgn GA dak Eida ni. Berpeluh tiak ni nak carik jawapan. Dah tahap contest ne..... mujo adiah pun tahap contest. Jadi mari join. Huhu.
Soklan 1-3 dah tulis kat komen blog dia. Maka, ada jawapan ke 4 je.


4. Komen membina untuk blog ini - Tak kesah nak kutuk ke, nak puji ke, nak bagi cadangan (sangat dialu alukan!!) *Komen ini sedikit pun tidak mempengaruhi markah, sekadar ingin tahu pandangan uols semua tentang SiGedik*

*Takde apa dah pun yg perlu dibina kot.
*Interface putih - mudah dibaca dan kelihatan kemas. Yg pasti napak ceria cam orangnya *akak mmg tak berapa nak sker blog yg latarnya gelap. 
*Entry lama disusun mengikut label - mudah nak carik archive entry.
*Gaya tulisan santai - oke je.
*Pendek kata kemas dan oke dah. Takde komen nak bina apa dah. Tp patut Eida suh komen tuan blog skali, baru panjang leh komen. Hahaha.


Saya tag : 
#Cikgu Eka yang jauh nun di Bintulu. Huhu.
#Zana Adieyza
#Yannie Bunny
#Yana Radhi
#Fika 
dan seme-seme rakan TTC. Hahah (T____T)

Sapa2 yg rajin nak join, sila terjah

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign