Pages

2 February 2012

Pengisian Di Hari Wilayah

Aktiviti saya di Hari Wilayah smlm.
Setelah xtvt nak berjumba jimba bersama rakan2 tak jadi.

Tengahari lunch di kedai berhampiran Istana Budaya.
Mula igt nak ke blkg istana (Bellamy), tp risau tak bukak.
Atau pun sbb da lebih kul 2pm. Takut lauk abis.
Maka pegi yg dkt ja. Kedai pun aku salu je pegi.
Sedap. Kuah cicah tu pedas dan sedap.

Seterusnya harus la beli cendol sbb da dkt.
Kat Titiwangsa tu.
Igt takde. Rupanya da pindah ke ujung belah sana plak.
Nak amik cendol jagung, tp abis plak jagung. Ceh!

Lepas tu lepak la kat tepi tasik.
Makan cendol smbil ditemani angin sepoi sepoi bahasa.

Jadi itu je lah pengisian hari Wilayah saya.

Sekian.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign