Pages

16 February 2012

Perihal Skirt Feminin Ku

Aku ada gak la 2,3 psg skirt2 feminin neh.
Pun sker jugak makainya.
Cuma jarang pakai. Sbb aku tak reti nak mix n match kannya.

Since aku nak buat sesuatu yg 'spesel' sempena ari yg 'spesel', nak la try pakai 'lain' sket kan. Asik la ber jeans n shirt je. Lelama "jin" pun da takde suar dah. 
Contoh skirt yg aku ada.
*Pinjam gambo yer tuan blog. Ai kredit tu.
Kredit : here
Abis idea dah. Aku pakai je ngan baju belang kegemaran aku tu. Haha.
*harus kena beli baju baru dah ni. Aku tgk gmbr kat FB, mmg mostly gmbr pakai baju ne. Hahaha. Sangappp.
Aku sker je skirt kat Jusco tu. Brand Arcadea tu. Sbb dia tak labuh sgt. Sesuai la ngan org kemetot cam haku ni kan. Errk.. Huhu.
Na, akak interprem kan Nana jap yer. Huhu.
So, fashionista out there..... gimme an idea please...
Apa yg sesuai dipakai ngan skirt ini. Yg napak anggun serta bersopan.
Nak menyambut ari istimewa seseorang lah katanya. Aww... gedik kan....

Tp tgk kat sini cam bleh dpt idea la
Polyvore
Ni mmg sesuai utk santai2. Ngan beg beso. Glass.

Eh. Gaya ni cam aku pakai kat atas tu. Huhu.
Oke, kasut tu gi opis sesuai.

This one cam too formal kot. Gi opis sesuai kan.

Oh. Cakap pasal handbag ni. Tetiba terminat lak beg besar ni. Tote bag ke namanya. Tp tote bag cam besar lagi kan. Ni sbb aku da guna beg "juruletih" yg beli kat HK tu ari ler. Cam bes lak.
Tgk lak FB CR. Nak carik. Nak carik. Eh. Bkn retu kata setahun takmo beli hbag kah?
Credit : FB Carlo Rino
Kehendak je seme ni. Kehennndakkkk..... Arghhh... sambil tarik2 rambut. Hohohooo.....
Err.....




Gaji SBPA bile keluar?? Dgn pelarasan lagi neh. Bip.bip.bip *GPS bawak arah ke Butik Carlo Rino berhampiran. Miahahahha (-_-")

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign