Pages

1 February 2012

Perihal Suspect Telah Dikenali

Gotcha... suspect berjaya dirakam gambarnya.
Ewah, ewah..sedap dia menggaru2 badan di atas tu yer.

Penah aku citer yg menda bergerak atas bumbung tu.
Aku mmg suspect kerja beliau ni.
Walo pun waswas juga. Tp tak perlu lah kita nak pikir yg bukan2 sgt. Lebih baik jgn menakutkan diri sendiri. *sbb tu aku tak berapa sker nak tgk citer Santau Merasuk ke apa ke kat tv tu. Kang teringat2. Kalo pilem tak pe lah lagi. Buat apa nak menakut-nakutkan diri sendiri.

So, skang saya percaya suspect adalah beliau. Si oren ni.

Mmg si oren ni sker lepak atas bumbung.
Kadang2 ptg lps balik keja tu napak beliau sedang lepak atas bumbung garaj.

Lagi satu saya mmg pasti suspect adalah beliau sbb mungkin beliau tgh kejar si tikus. 
Kucing skang mmg tak makan tikus. Tp saja nak main2 je.

Tapppiii..... tak bleh gak pikir si oren ni saja.
Kang duk igt kucing2, rupa2nya si kepala hitam lak yg tgh duk berjalan.
Nauzubillah.... mohon dijauhkan lah.
Hai umah tgkt 1 pun ada rasa risau gak.
Mujo mansion sok duk tinggi sket. Haih.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign