Pages

3 February 2012

Akhirnya Seratus Ribu


Akhirnya... 
Pageview seratus ribu pada jam lebih kurang 10 malam, 3 Februari 2012.

Jenuh aku refresh kat dashboard. Igt aku la yg leh printscreen 100,000 tu.
Tup2 aku pun terlepas. Haha.
Tp aku tak main tipu la duk refresh kat blog.
Aku refresh kat dashboard cuma.
Tatau la samada ada yg berjaya ke tak meng-screen capture kan.
Tp aku berjaya screen cap pada dashboard lah.
Jadi lah.. buat kenang-kenangan.

So, sapa la, kut ada yg terdapat,
emel le ke saya. Jgn memalu. Mmg saya nak bagi adiah pada yg dapat tu.
Tp if takde, saya carry forward la adiah tu utk yg lain pula.
Bln 2 ni ada memacam date istimewa.
Mungkin bleh dishare kan bersama nati.


Oh, masa aku buat entry Mencari Pengunjung Ke Seratus Ribu org igt cam aku nak cari follower ke 100ribu lak. Haih..na mungkin he.. na mungkin.... nak cecah seribu pun cam bila zaman, apatah lagi follower ke 100ribu. Ini cuma pengunjung. Yg datang dan pergi ke kebun stoberi nih. Mekasih la kerana sudi jenguk jenguk, masuk masuk sini. Mungkin ada yg meke carik dan mungkin juga tiada. Apa pun, terima kasih semua :).

*Sedey niehh... UV da konsisten... BE apsal tak berkunjung nieh... dulu UV suam suam kuku pun dia sudi gak berkunjung.. adehh... skali cash out terus tak singgah dah BEliau ye.. takpe lah..sabo je yer..nenati ada la tu.. sobsss....

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign