Pages

9 February 2011

~Pasal Lang dan Kawi~

Yuhuu..bersiaran dari bumi Mahsuri.
Tehehheehe..

Eh..ci ngelat eh?
Hihihihi.
Keja da abis pun..da ada pun 'closing' dgn Pengarah sini.

Nak balik dah kejap lagi.
Coklat pun lum beli  lagi ni.
Masuk update kejap je guna PC dak opis sini.
Tp smlm sempat beli satu coklat.
Sedap oih. Kacang hazel penuh. Bkn cadbury vochelle segala.
Tp sedap. Nak beli lagi kan.

Bubaii....

4 juta komen

wah!! jauh bersiaran yerk, sian abg lan sensorang kat KL ni.....

hm, nak cekelat jugak boleh?? hehe

kak nampak gaya xde org jawab btol la.
pasla entry kimia tu
kasi saya je la
adiah tu hahaahahah

nak cekelet nak cekelet huhu

Maz :
Sorang ke dia??? ramai tu kat opis tu. Lps tu dia lagi sonok sbb leh balik PJ. Hoho.
Nak cekelat?? meh la naik atas meh amek.

Nana :
Takde org jawab pun Nana. Miahahah. Sian kan..takde sambutan.. hihihikk.. cekelat nak?? meh dtg amik kat opis.

Heze :
Meh la uols dtg amik. Nak termuntah telan cekelat je ni.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign