Pages

23 February 2011

~Pasal Bufday Rinie~

Bufday Rinie - 18 Februari.
As usual, harus la meraikan bufday adik2 aku ni.
Last month Fara. This month Rinie.
So, here goes da picca...

Hari Ini Birthday Rinie.

Aku nyer idea la. Runner adalah my dear la. Huhu. Wat saprais letak atas meja dia masa dia takde.

Sbb taknak havoc maka beliau majlis buat dlm bilik akak derang ni. Sporting tak akak derang?? hahahaha. Lps tu akak derang ni yg overshadow bufday gurl. Lps tu derang terpaksa akur je dgn akak derang ni. Nati kurang lak markah LNPT. Muahahahaha.


All of us. Ahli Unit Pengurusan Aset (ambil berat). Hahaha. Aku pun tatau apsal gmbr ni napak condong.


Lps tu harus ada segmen suap suap bufday gurl. Hiks.!


To you Rinie, Happy Birthday. May u wish come true.
Love, Kekda :)

3 juta komen

hehehehe
sama lagi..
arini pon ada sebeday kt opis
cite esok baru publish

agaknya masa snap gambar tu, angin tiup tu pasalla condong. =)

Nana :
Mmg sekimia sokmo kita ni. Hik hik

ch@ :
Entah lah..hangin mana la dtg tiup tu. Hik hik :D

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign