Pages

24 April 2013

Edisi MC Selebriti Malaysia : Bila Dapur Panas


Sapa tengok???
Huhu.
Aku tgk juga lah.

Tapi smlm tak tgk - sbb ter tido. Haha. Awal giler plak ter tido. Penat puasa kot.. Haha. Puasa pun penat. Cam tak relevan je kan.


Okeh.

Dengan tagline "Bila Dapur Jadi Panas, Watak Lain Jadi Jelas"
Ramai pun kata akan ada banyak drama. Huhu.
Itu mmg lah. Dah kata ramai yg masuk pun pelakon.
Jadi berlakon lah.

Retu yg Che Ta terluka jari kena pisau tu.
Lelaju je si Zain dari grup sebelah kata "yang...oke ke yang.."
Haha.

Sajew lew tew.

Tapi bes tgk Kenchana. Lawak.
Micheal Ang pun lawak.
Kesian nasik dia tak masak tu ari.

Skang da terkeluar 2 orang.

Yasin ngan sapa tu -Keroz.
Siapakah beliau ini? Smlm myDH yg tgk, so tanya dia sapa ter keluar.

Orang Kuala Lipis katanya.
Ye lah. Sbb kiterang tak kenal pun. Tp sbb dia ada tulis Kuala Lipis tu, aku cakap la itu mungkin sedara mara dia kat kampung sana. Haha. Padahal tak mungkin lah. Apa ingat satu K.Lipis tu sedara mara derang? Haha.

Oke lah. Layan je. Dari drama2 Melayu skrang yg terlalu cliche'. Yang asik ceritanya memasing ada pakwe/makwe lain - kena kawen paksa - sebab keluarga - memula tak suka - lepas tu jatuh cinta. Hurm. Tu  jelah modal dia. Sejak citer Vanila Coklat kot. Ke sblm2 tu pun camtu dah ada. Tp tak la kerap sgt kan. Skang ni byk btul citer camtu. Bowww....ring! Novel pun mostly camtu. Pun Boww.... ringgg! So, skrang aku dah ready nak baca sinopsis novel2. Mana yg aku tgk jalan citer camtu jugak mmg aku reject awal2. Takde idea dh kata asik nak buat citer kawen paksa pastu jatuh cinta.
Cliche... cliche.


Eh. Entry ni bkn pasal Masterchef ke?? OOT sudehhh... (T___T)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign