Pages

9 April 2013

KSU Deco : Rupa Logo Perkeso!

Itu adalah logo Perkeso.

Ya.
Setelah berbulan beli.
Weekend hari tu baru selesai menempek Honefoss Mirror nih. Info kat Ikea.
Ini pun oke la, aku beli masa kuar ngan Dak Eida n dak Zana dulu masa raya cina kalo tak silap.
Yg 3D Board tu lagi lah. Last year hoke aku beli. Haha. Masih elok dalam kotak. =)
Mmg giler pemalas. Takde masa uols. Nak DIY ni mmg kena konsentrasi yg lebih. Bukan buleh main tempek ikut suka kau. Nak kena ukur lah, itu lah, ini lah.
Yang sepatutnya jadi cam gitu kalo di susun. Tapi buleh susun ikut suka kretip kau.
Kalo kau rasa tak kretip ko folo je bentuk logo2 apa yg ada.
Haha.
Cam aku ni ha.
Kah.

Perkeso atasnya kecik.
Aku buat, atasnya beso.
Haha.

Tapi, idak la aku mmg nak ngikut logo Perkeso tu.
Bila buat2, tgk tgk, eh..cam logo Perkeso plak.
Haha.

Aku pun tatau mirror ni 5 kaler cam coklat2, 5 lagi kaler cam silver2.
Ingat seme pun putih. Hurm.
Satu aku dah tempek kat bilik ayor tetamu.

Jadi, itu lah yg aku tempek kat dapo.
Ada berlebih lagi 3 ketui.
But, aku rasa nak tempek lagi 2.
Letak paling bawah tu kan. So, tidak lah nampak ke-Perkeso-an sangat. Hahai

Amacam.
Elok camtu ka.
Atau perlu tempek lagi 2 kat bawah sekali.

Next deco :
3D Board (kena carik cat dulu neh)
Langsir (kena gi Nilai. Tempah trus. Taktau nak amik kaler apa tah)
Frame (nak g tempah frame utk gmbr kawen n surah Al-Fatihah yg beli masa HKK)

p/s : rasa nak buat makan2 lagi kat umah b4 puasa. Masak2 cam steamboat ka. Laksa ka. Bes gak tu. Saja. Seronok jamu2 org makan nih. Tgk la nati. Bincang ngan yamtuan dulu. Tetamu yg dtg kena bawak 'simmingsut' skali sbb pastu kita buleh terjun 'simingpul' terus. Haha.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign