Pages

9 April 2013

Edisi Demam We Chat Pulekksss

kredit : Here
Lama dah kan mendalah we chat nih.
Dulu cam dipandang sepi je.
Tup2 si Lisa n Sam buat iklan tu.
Trus seme pun cam nak donlod.
Termasuk urs truly.... hewhewhew.

Dan.
Aku pun meng donlod juga utk myDH.
Supaya senang nak tanya beliau "nak lik kul pe?"
Twehehee.
Mengadas kan cakap camtu. Sekeh kang tahu lah.

Itu dgn MyDH.
Pastu petang2, tara2 nak tggu maghrib.
Atau on d way nak balik rumah dlm kereta tu. Salu layan dgn kengkawan.
Cam dak Zana. Tweheheee.
Dia salu duk melayan akak dia yg bosan dlm jammed.
Pastu tanya masak apa, makan apa.
Haha.
Pastu ada la 2,3 orang lagi.
Menarik per.

Lagi. Kat ofis.
Ngan adik2 aku yg duk hanya dpn partition (-_-")
Mmg saja kan.
Takde keja. Haha.

Oh. AKu pun tak berapa nak familiar ngan application ni sgt.
Tapi, adik ni, kat blog dia, panjang lebar dia citer. Bagus ni.
If korang pun blur2 cam aku kan, cuba tgk blog dia ni - kulin
Jadi, mari lah kita ber we chat. Haha.

Takde no phone pun takpe..buleh find guna WeChat ID : puanstoberi.
Miahahaha. Seme pun puanstoberi. Instagram pun puanstoberi gak.
Hoho =)

p/s : Aku takde akaun KEEK. Masih menahan diri dari nak buat akaun tu. Selain dari aku mmg tak kuasa nak meng-video kan diri sendiri, aku rasa dah terlalu byk meng-sosialkan diri dengan laman2 sosial ni. Takpe lah tak dpt tgk video retis2 pun. Lagipun, ada juga yg share kat FB kan. Jadi, bertahan...bertahan..... *tarik nafas...lepas.....*

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign