Pages

12 April 2013

Edisi Pengumumuan : Pertukaran Alamat E-Mel.

Salam Jumaat sahabat2 blog ku :)

Wah. Tetiba kan bersalam Jumaat bagai.
Hihi.
Ye lah. Hari Jumaat. Harus ceria ceria khen.

Lagipun baru naik dari dgr ceramah ni tadi.
Alhamdulillah. Dpt juga memberi makanan pada 'jiwa'.
Kita ni kekadang tak buleh biar jiwa kita ni 'kosong' tanpa makanan kan.
Kalo takde kerja urgent, ringan2 kan lah kaki tu kejap menikmati makanan jiwa nih. Kalo ada kerja urgent, itu lain cerita. Tapi sesaja malas ah aku nak dgr ceramah agama, boring! Susah la nak kata, ye dok. Menda camni bukan boleh dipaksa2.  
Mungkin juga ada yg dah hehari dapat makanan jiwa yang lain.
Macam tgk ceramah ustaz Kazim Elias ke, program Celik Hati ke, Al-Kulliyah ke, Ehwal Islam ke kan. Takpe. 
Tak cakap org lain. Housemate aku pun jarang pegi menda camni. Katanya ada kerja. Oke lah kalo betul mmg ada kerja. Kalo takde. Itu urusan dia. Lantak lah. Aku ada juga sindir2 kadang tu. Tapi mungkin betul dia byk keja kot. Aku doakan moga dia mendapat hidayah di hari lain untuk turut serta di majlis ilmu yang byk manfaat tu :)

Eh. Macam dah lain cerita plak.
Tu nati aku cerita sket pasal ceramah tu ya. Bes. Tajuk dia Mencari Keredhaan Allah SWT.
Timb Mufti Negeri Sembilan yg bagi ceramah. 

Oke, sebenarnya nak gitau. Pagi tadi dpt emel.

LOL.
Baru lah ku tahu.
Patut la aku sering je tak dpt emel.
Aku byk guna emel (cikstoberi) ni utk urusan tak rasmi termasuk utk seme laman sosial.
Itu takpe lah. Memerlukan password kan.
Cuma... tu lah. Di blog satu lagi, org yg meng emel aku biasanya atas urusan yg lebih 'private'.  Sgt kesian bila urusan camtu terhantar salah.
Mungkin silap aku juga sbb buat nama konon cam comel sgt kan 'stoberi'. Haha.
Jadi, walo aku dah pakai nama ni dah lama.. dari zaman aku 'cik' lagi kan. Bermula pada tahun yg aku start gile dan obses pada strawberry iaitu sekitar 2005/2006 camtu la kot. Emel tu lah lahir dulu baru lah blog ni lahir. Sbb tu blog ni jadi 'puan'. Miahahaha.
Maka, dgn ini aku akan tukar alamat emel bagi urusan tak rasmi.
dari cikstoberi@gmail.com kepada idaramli2011@gmail.com.
Ini pun dah lama aku create emel nih. Sebagaimana 2011 tu lah. Huhu.
Mujo juga ada emel "pendua" kan. 
Dan 'tua' pun kan. Takyah la nak guna emel cik cik lagi kan. Harap2 takde orang tersilap lagi ya.
Tulis pepenuh tau. Kang dtg lagi emel dari org yg nama 'idaramli' je plak. (T___T)

So, itu saja.
Utk cik siti stroberi, maaf ya.. byk pula emel tak berkaitan yg sampai. Sy rasa makan tahun juga lah awak terima emel utk cikstoberi sebenarnya. Huhu. Sy minta maaf yer Siti. Dan terima kasih juga kerana sudi jejak apa perkara sebenarnya yg terjadi. Huhu.

*sapa yg dah biasa guna cikstoberi, pun masih buleh gunakan emel tu sbb emel tu mmg tak di delete. Cuma pastikan lah ejaan tu ya. S.T.O bukan S.T.R.O
Clear ya.
Maceh!


Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign