Pages

15 April 2013

Misi Mencari Safety Boot

Atau lebih dikenali sebagai kasut Pua Chu Kang.
Haha. Apakah nama sebenarnya kasut ni weh?
Jap. Google.
Rubber boot steel toe namanya.

Kalo buleh aku nak carik kaler pink begini.
kredit : Here
Tapi mana nak carik. Nak kaler2 gini mmg tak buleh carik kat kedai hardware lah.
Kalo kedai camtu, abis2 kaler kuning lah yg lain pun.

Kalo dpt begini bes betul.
Kaler purple pun ada.
kredit : Here
Kalo ada kasut kalerful begini baru semangat nak buat kerja. Haha.
Ah. Kalo takde, pakai je lah kasut sport.
Tp takut pacat masuk. Eiww...

Hoi! Nak jadi petani mana buleh takut pacat. LOL

Haha.
Tetiba mau carik kasut gini. Apa kes?
Mau jadi petani jap.
Mengusahakan tanah sekangkang semut itu.

Miahaha.

Apa pun, doakan usaha kami berjaya.
Nati buleh beli rumah banglo. Kuikuikui.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign