Pages

29 April 2013

Edisi Mencari Book Shelf

Bukan la book shelf sgt pun.
Cuma mmg nak carik kabinet.
Nak letak kat dalam bilik tetamu kedua tu.
Retu anak buah aku yg dajah 2 datang, suh tido situ. Dia kata "tanak la tido dlm stor"
(-_-")
Hello, baik punya aku susun barang dlm tu, boleh dia kata stor.

In fact, itu kami jadikan bilik solat pun.
Cuma ada kotak2 la aku susun. Mungkin sbb tu dia ingat stor.

Buleh je tido pun. Akak n abg aku dtg tu ari pun tido situ ja.
Muat kalo nak bentang toto. Sengaja, walopun ada katil single, tp tak pasang situ. Nati napak lagi crowded.

Jadi, nak carik kabinet gak supaya barang2 dlm kotak tu buleh disusun elok.
Carik rak biasa 3 tgkt tu. Tp seme harga dkt RM30, 30 lebih.
Eh, pasal dulu aku beli rasa cam RM18 je.
Dulu... dulu tu bila? Errr.. ahahha.
Tak kira. AKu nak jugak carik yg dalam 20 ringgit je.

Tu yg bila napak iklan kat brochure Tesco ada yg RM16 hinggit aku laju2 ke Tesco nak beli.
Tapi rupanya yg kecik punya.
Patut dia letak kat ruangan peralatan kanak2.
Tapi eh.. oke ja. Amik 2 terus. Ringan pun. Mudah nak usung naik atas rumah.

Jadi, sbb dia kecik, kita buh magazines je lah.
Sedang elok muat2 je. Bes! Bes!
Mujo beli dua. Sbb satu shelf je dah penuh satu jenis magazines.
Itu mag yg mmg aku beli (bkn langgan) setiap bulan. Majalah wajib. Dari tahun 2005.
Yang ku usung dari rumah lama, smpai nak patah pinggang budak2 yang angkut barang tu. Haha. MyDH suh jual  ja. Eh. Memang tak la. Sayang oiii....
Bhgn atas muat lagi lah letak buku2 lain (yg jarang baca. Huhu).
Novel awal2 lagi dah ada tpt khas. Duk dlm almari cermin. Kesayangan katanya. Hahahai!


Saja letak melintang, instead menegak. So that ada ruang lagi bhgn atas utk nak letak barang. Dan dia tak terlalu tinggi cam dlm stor (T___T).

So, skang dah oke. Walo ada bekas2, periuk yg besar2 yang tak muat kat dapo, adiah kawen yg masih tak tau aku nak buh mana. Tp try je lah sehabis baik susun dlm bilik tu gak. Dan yang penting dah nampak cam bilik bacaan. Yeyyy...!!

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign