Pages

3 April 2013

Katalog Tupperware : 01 April - 11 May 2013

Apa yang menarik dalam katalog bulan ini?
Tema untuk kids. Seme pun bekas comel comel sangat.
Geram!
Rasa nak beli. Tapi utk siapa? Hihi.

Yang beg tu kalo strawberry mmg dah beli dah.
Simpan utk bakal anak. Haha.
Oh. Harga beg tu RM25.40 sekiranya beli 
Twinkle Totz Set yg berharga RM51.50

Canister pink ni pun homey.
RM74.00 utk 3 bekas.

Ni macam biasa.
Ada yg nak beli bekas beras secara installment?
Do contact me oke.

KPI saya utk koleksi tupperware adalah
nak kumpul yg kaler purple. Wah. KPI katanyer.
Jadi, Soup Mug ni sgt mengujakan walo
taktau nak guna masa bila.
Harga RM31.40 utk 2 biji.

Dari hari ke hari nak tambah koleksi ini.
Teringin betul nak susun cam gmbr tu.
Tapi apsal cam tak jadi je. Huhu.

Dan banyak lagi yang menarik.
Klik saja - tupperware.
Nak dapatkan harga menarik pun bule.
COD area KL pun bule.
Emel saja idaramli2011@gmail.com
Tupperware Brands Consultant.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign