Pages

7 April 2013

Edisi ABPBH

Kuikuikui.
Memacam status ttg ABPBH diperkatakan di FB.
Twitter apatah lagi gamaknya.
Entah. Aku cam malas dah nak layan twitter skang.
Rasanya itu la social networking yg paling bow-rink.
Itu aku rasa la. Org lain suka, takpe lah.
Jadi, tak perlu lah add/follow pun aku di twitter. Mmg aku jarang di sana. 
Rimas. Rasa cam terkurung ja. Haha.
Lps tu dpt la artis re-tweet balik twitter peminat2 dia. Ha...berlonggok la nama dia je berderet.

Oke. Takpe.


So, ABPBH 2012. 
Tema cam kiterang HKK retu jugak.

Kami retu tema cubism.
Derang tema geomatrik. 
Tahun 2013 fesyen kotak kotak ya.


Kot ye pun kotak kotak, tak perlu kot aku rasa bubuh orang dalam kotak tengah2 tu.


Apa motip dia?
Tolong men-sumbangkan suara masa artis tengah nyanyi?
Tolong terlompat - lompat utk meng happeningkan suasana.

Hurm.
Ramai tak suka dari suka lah.
Tak perlu dah buat la lain kali. Penonton duk ja kat tpt penonton.
Tak perlu la terkinja kinja dlm kotak tu.

Pakaian - hurm. Takyah citer lah tu. Mmg dah jadi 'cliche' kalo nak diperkatakan lagi.
Biar lah mereka.
Jadi, mari tunggu siapa Bintang Paling Popular.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign