Pages

26 April 2013

Edisi Jumaat Kelam Kabut Dan Rezeki

Assalamualaikum.
Sunyi plak. Bkn mandom. Bukan merajuk. Bukan berhati lara.
Kelam kabut sket hari ni.


Dari pagi. Bangun seawal jam 5.30pagi. Apa bikin??
Haha.

Siap masa myDH kejut tu dia kata "eh..awak da bagi manifesto kat bebudak ofis kan awak nak bawak makanan"
Aku jawab (dalam mamai2 tu pun buleh) "Nanti manifesto tak jadi janji ditepati, tapi janji dicapati plak kan" Hahaha.

Oke, bangun. Basuh2 muka.
Kiub2 kan segala yg perlu dikiubkan.
Mula memasak.
Ala, aku janji nak bawak spegeti je ke bebudak aku.
Kena janji, kut tak...mmg aku malas je. Haha.


Dah tu, agak lewat pula keluar. Dgn harapan mungkin kalau terlewat pun seminit dua cuma.
Skali kau. Jalan Tun Razak cam hazabbbb hari ni.

Bukak twitter nak tau - oke. Ada xciden rupanya. Dia tulis dpn RHB dkt tunnel.
Tapi ada yg kata dkt Prince Court. Tak kesah lah. Memana lah.
Yang nyata tepat2 jam 8.24 waktu kat menara Maxis KLCC tu - aku baru ada kat trafic lite tu.
Lebih sejam hoke. Sabo neh..berbanyak la sabo.

Sampai2 adik2 aku dah bekpas. Aku da msg salah sorang, rupanya dia tak pasan msg aku.
Ah. Aku tak kira. Byk ni aku masak. Kena habiskan juga.
Tapi aku dah kata ke derang, nak makan, makan..taknak makan takpe. Boleh bawak balik. Haha.


Tapi hari ni mmg rezeki sungguh lah.
Lunch pun ada orang belanja jugak. Org2 yg dapat APC dept aku. Derang blnja nasik berlauk lah. Penuh dah perut aku. Aku makan ini je.


Pastu sebelum tu, myDH kasik aku kek. Tak kirim pun. Agaknya ada la tu dia beli kek sesapa. Kalo dia pegi kedai kek tu mmg dia akan belikan sbb dia tau aku suka kek tu. Kek apa tah nama dia. Bawah dia ada oreo. Mmg sedap.dap.dap. Tp tak bule nak sumbat dh. Petang2 lah. Atau pun bawak balik makan sesama. Ewah...

Pastu lagi, member opis,yg juga ex-osmet, bagi lagi pulut kuning.

Niat katanya. Anak dia dah sihat sepenuhnya. Dulu anak dia cam ada masalah kesihatan sket.
Oh. 

Aku tak makan pun lagi. Bawak balik rumah bole kut. Sbb dia asing kan lauk dia tu. Oke kut.

Jadi, byknya makanan ini hari.
Mekasih ya semua.
Murah rezki semua..

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign