Pages

10 April 2013

5 Mei 2013 : Tarikh PRU 13

5hb ek?
Bagus. Bule proceed dgn plan nak g cecuti.
Tapi ada rasa cam nak pegi tpt lain plak.
Ha... tu la.. kalo da lambat sgt mmg memacam tmpt nak pegi.
Dah.

So, uols mengundi keee????
Kat maneee??
Aiols kat Perak leee...
Pastu laju2 balik KL balik leee..
Asben aiols mengundi sini plak leeee...
Mujo dedekat je kami ni jeee....

Haha.
Annoying.
My akak ipar da amik alamat ai kat sini.
Nak claim perjalanan balik mengundi. Hahai.
Uols yg balik kg tu try la mintak claim.
Dulu mmg ada mintak. Tapi katanya dah habis..sbb da lambat. Eleh. Ada2 je kan.

p/s : claim perjalanan balik ni bukan cam korang claim TnT tu ya. Haha. Aku risau je kang tetiba korang g mintak kat HR ofis korang kan. Haha. Claim ni korang kena tnya la kat parti2 yg bertanding. Parti kerajaan kita la yg mudahnya. Tapi tak jamin la dpt ke tak. Kena tnya la dulu. Kalo ada Alhamdulillah. Kalo takde, mmg niat kita balik pun nak jenguk mak kita..jadi, takde hal kan.


Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign