Pages

23 April 2013

Edisi PBAKL : List Buku/Novel

Skrg ni tgh nak list out kan novel2 yg bakal nak dibeli kat Pesta Buku.
Insyaallah.
Tapi, aku rasa aku mmg perlu byk bahan bacaan.
Sebab nati mmg perlu buku2 ni utk menemani 'rehat' ku nanti.
Kalo buleh nak carik buku2 yg gemok dan tebal.

Baru bes. Sehari satu buku agaknya.
30? Uikh.... takkan nak beli 30 buah buku. Agak2 la kot.. Huhu.

Ini cam bes.
Aku kalo citer pasal takde zuriat ni mmg laju je.
Tapi ni bkn novel pasal takde zuriat sepenuhnya.
Ni citer pasal cine bute.
Haha.

Apa lagi yg bes eh..mari kita carik2.. 
Selain novel2 nak carik buku motivasi jugak.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign