Pages

1 April 2013

Nak Hantar Msg Kena RM0.47


Sejak bila ni uolss??
Sumpah tak perasan.

Dan aku pun tak perasan rupanya dalam inbox ada 'other folder'
Bila aku belek2, msg tahun 2010 pun ada dlm 'other folder'.
Other folder tu msg datang darinya yg bukan dlm list friend kita.
So, bila derang msg, akan masuk situ.
Aku igt bila takde list dlm friend derang tak buleh nak antar msg pun.
Rupanya bule jugak.
Hurm.


Aku perasan bila aku terjumpa kawan lama masa kolej KPYP dulu. Aku search guna full name - jumpa. Pastu nak antar msg, baru terperasan dia kata kalo nak antar masuk inbox kena 47 sen. Cais... jadi kalo taknak, dia akan hantar ke 'other folder' tu. Itu yg kebarangkalian tak perasan msg tu kang. 

Dia suruh bayar, kalo kita nak antar msg ke orang yg bukan kawan kita. Kalo taknak msg trus other folder. Gitu..

Hurm.

Tak pe lah. Harap2 2 kawan lama aku dah jumpa tu dapat bagi respond. Dan perasan aku ada antar msg. Huhu (T___T)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign