Pages

18 April 2013

Majlis APC KPKK 2012



Hari ini berlangsungnya Majlis APC bagi warga KPKK.
Tahniah kepada semua penerima ya. Semoga anda semua dpt mengekalkan prestasi dan terus cemerlang dalam kerjaya. 
Cewah!

Poyo sgt pasaipa. 
Hehe.

Saja la.
Sbb anak buah titew pun ada dpt. Kita suka la. Sbb kita antara yg bagi LNPT kat diyew. Hewhew.
Lps tu yg housemate titew pun dpt. Hikhik hewhewhew.
Kira buah hatiw titew lah. Hewhewhew.

Dia kalo gedik mesti ada w belakang diewww.. hiwhiwhiw..

Ah. Nyampah lak rasa tulis camtu.

Cam biasa - buat kat Istana jugak. Istana Budaya. Hihi.
Tahun ni semua penerima dapat insentif Sijil Simpanan Premium RM1,000.00 (Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 13 Tahun 2012). Bukan cash lagi dah. Fuh, mujo last year masih cash kan. 
Takpe.. biar lah dpt SSP. Mana tau, skali ada cabutan, dpt BMW ko. Muahahha.
Apa pun, ai da terbayang2 handbag nih. Handbag raya. (>.<)

Apa pun, tahniah skali lagi utk kesemua yg dpt.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign