Pages

30 April 2013

Edisi Me-rimau

Geram tol!
3minit36 saat - menunggu utk disambungkan ke-what-they-call "anda akan disambungkan ke Eksekutif Khidmat Pelanggan kami" tup tup terputus.
Dail lagi. 
Dengar iklan lagi.
Bla.bla.bla.
Memang takde nih.
3minit10saat.

Sebenarnya nak suruh orang tunggu berapa lama?
3 jam? 3 hari? atau 3 minggu?
Kawan aku kata "nak call customer service derang kena call pukul 3-4pagi"
What theeee.....????
Kena bangkit kunci jam cam nak solat tahajud plak?

Ini mujo aku call bukan nak buat aduan yg urgent cam kad hilang ke duit tetiba tak smpai ke apa ke.
Kalo camtu, tak ke haru smpai pitam.
Tu la tu. Terlebey advance kekdahnya kan.
Camtu lah jadinya.
Aku nak tahu, apsal TAC aku tak smpai.
2 kali dah aku buat. Adakah sbb bertukar line telco, maka prob utk dptkan TAC sedangkan nombor masih sama. Itu je aku nak tanya kat customer service dia. Takkan nak tanya itu pun kena pegi bank kot.

Hey! Hey!
Takpe..takpe..ko tak bagi aku TAC takpe.
Lagi jimat duit aku.

Ni marah kat sapa nih?
Marah kat ghimau nih.....

Sat gi aku plak yg naik ghimau!!

p/s : kuar gak satu entry. Padahal ari ni mmg cam blur je tatau nak buat entry apa. Jadilah tu. Haha.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign