Pages

12 September 2011

~Pasal Wajah Baharu : KOTEX~

Oh. Ini bkn iklan dibayar oleh memana pihak yaw.
Saja nak tepek lps dpt emel dari Kotex pagi tadi.
Sbb mcm comey kan.

Berwajah BAHARU katanya. Hurm. Skang seme da guna BAHARU instead of Baru yew.

Baharu ialah new dalam bahasa Inggerisnya, manakala baru pula dalam bahasa Inggeris disebut sebagai just. Contoh penggunaan baharu Tahun baharu, kereta baharu atau rumah baharu. Manakala baru pula bolehlah digunakan dalam ayat seperti, baru-baru ini Pak mat kemalangan jalan raya atau baru sekejap tadi dia datang dengan ibunya, dan lain-lain lagi.

Sbb tu skang seme iklan banyak guna word - BAHARU - mcm ejaan dedolu kan.

Oke lupakan.
Skang kan citer pasal Kotex ni. Aku mmg pengguna Kotex. Sbb rasa mcm Kotex je bleh ngamho. Memilih utk gunakan maxi dan slim saja. Mmg 'makcik' aku tu bkn dlm kategori heavy flow. Light2 saja even ari pertama beliau berkunjung.
One more thing, sejak mula aku didatangi 'aunt flow' itu, aku pilih yg ni sbb dia je senang di basuh. Kalo lelain tu, nati segala mak nenek kapas dia kuar skali bila dibasuh. Heh!
Tp skang byk da kot yg mudah dibasuh. Tp aku lak tak bleh ngam ho. Da biasa ngan brand ini saja. Ada yg kata Kotex ni agak 'keras'. Tp skang ni ada byk jenis. Bleh pilih2.
Dulu tak berapa gemar ber kepak kepak tu. Tp skang mmg memilih yg ber kepak kepak.

Oh. Pantiliner juga ku guna yg ini. Bebaru ni beli yg WOW nyer tu.
Ada gmbr bunga2 plak. Bleh tgk kat link ni cemna bunga2 itu. Aww - KOTEX WOW
Hihi.
Kadang kalo ter silap pandang mcm rasa eh, period ke. Sbb bunga2 tu ada kaler2 merah. Hihi.

Oh. Retu aku masuk website KOTEX ni.
Lps tu dia ada suh register kalo nak free sample. Maka ku isi lah.
Dan pagi tadi dapat. Heh! Da berkurun rasanya aku register, baru reni dpt.
Dpt pun 4 keping je.
Tak mcm Libresse, seme jenis sample dia hantar.
Gambar sample takdak. Kamera tinggai. HP tak bes selagi blum beli Galaxy SII - bahahaha

Sekian.
Oh ya, anda pengguna brand apa pula sewaktu 'makcik' anda datang berkunjung?

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign