Pages

13 September 2011

~Pasal Jamuan Raya KPKK Selesai~

Majlis settle.
Byknya makanan.
Rakyat Malaysia mmg mewah dgn makanan.
Aku makan share share je dgn member.
Tk larat ah.
Dapat makan sotong bakar, ketupat palas, char ketiow, kambing BBQ sket. Dah. Cukup. Kenyang.
Aku lapar air je.
Apsal tah. 5 kali aku ulang alik ke tpt air sirap selasih tu.
Nak amik utk kali ke 6.Kak Lin kata sudah. Tak payah amik dah.
Haha. Apasal tah aku mcm giler air plak. Bkn pasal sedap air tu. Tp cam dahaga meluap luap.

Tpi kali ni buat pertama kalinya, tiada memori yg dirakamkan.
Entah kenapa malas tul nak bergambar walo aku bawak je Cik Nik.

Malassss. Makan je lagi besss.

Itu saja. Selesai satu majlis.
Lps ni mebi majlis raya opis kami je plak.
Ha. Time tu baru leh melaram baju sedondon don don.
Tapi, jgn la kata ai nak kontrol laki plak bila mengenakan baju sedondon don don tau.
Ai bkn je kontrol laki ai je, ai kontrol satu family skali.
Tak caya..????

Buat kesekian kalinya ku pamerkan.
Nah amik.....



Takde keja sgt dok kata org control laki je. Bongok!

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign