Pages

9 September 2011

~Pasal 9.9.9~

Kredit : Google

Hari ini nombor 9 byk ong ma dlm idup saya.
Haha.

Hari ini adalah 9haribulan 9.
Dan bila ditgk pada ticker saya mengikut bilangan hari.
Dari date saya bernikah,
hari ini adalah genap 9ratus9puluh9hari.
Maknanya esuk hari ke 1ribu lah.
Huhu.

Ye. Saya mmg poyo.
Org kira ikut bulan, tp saya kira ikut hari.
Bahaha.
Dan poyo jugak sbb org da berbelas2 tahun kawen pun tak sebok sebok kira camni.
Tkpe la..ikut ai la kan. (T_T)

Tp kalo ikut bulan, baru je lagi.
2 tahun - 8 bulan - 3 minggu - 6 hari.
Lebih kurang 3 bln je lagi utk kami sambut anniversary ke3.
Moga ada 'adiah' bes utk kami kan sempena anniversary ni kan.

Dah. Tu je nak citer.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign