Pages

27 September 2011

Hibernasi.


Katakanlah (wahai Muhammad): Wahai hamba-hambaKu yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dialah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani. 
Az-Zumar : 53.

Dan kembalilah kamu kepada Tuhan kamu dengan bertaubat, serta berserah bulat-bulat kepadaNya, sebelum kamu didatangi azab; kerana sesudah itu kamu tidak akan diberikan pertolongan. 
Az-Zumar : 54.

Dan Dialah Tuhan yang menerima taubat dari hamba-hambaNya (yang bertaubat) serta memaafkan kejahatan-kejahatan (yang mereka lakukan) dan Dia mengetahui akan apa yang kamu semua kerjakan.
As-Syura :25.

Dan Dia memperkenankan doa permohonan orang-orang yang beriman serta beramal soleh dan Dia menambahi mereka dari limpah kurniaNya (selain dari yang mereka pohonkan) dan (sebaliknya) orang-orang yang kafir, disediakan bagi mereka azab seksa yang seberat-beratnya.
As-Syura:26.

*Terima kasih pada yg concern. Sgt sgt menghargai kalian walo hanya persahabatan hanya dalam alam maya.
*Perlukan sedikit masa utk diri sendiri dalam membuat keputusan. Terlalu byk cerita peribadi yang telah dikongsi. 
*Terima kasih juga pada 'teman serumah' yg memberikan sokongan. Katanya 'tak perlu tutup blog tu, kurangkan saja entry nya' - sebab dia juga blog ini kembali dibuka.


##Utk sahabat TTC - blog TTC juga telah ditukar URL - akan diberitahu dlm FB ( TTC Gathering's event)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign