Pages

8 September 2011

~Pasal BEliau Dah Pergi : Terima Kasih PERSONA~

Akhirnya....
yg menari nari di kebun stoberi ku ini berakhir juga.
Lama giler oh BEliau itu melekat di kebun stoberi ku ini.
Ini aku capture ari Senin retu. Masih ada.


Dan bila aku tgk mcm da takde, aku semak semula.
Yer. BEliau da jadi ME-liau. Hihi.
Lama giler. Start 3 May retu, dan aku rasa dia berakhir dlm 6 Sept camtu kot.
Ini lah BE terlama yg aku dpt. Dan menyumbangkan yg terbanyak.
Byk dlm kategori BE blog aku ni lah. Bkn ribu riban.
Tp kira kalo ada iklan tu je, mengkalo earning 0, mmg trus bleh cash out dah.

Mekasih bebanyak PERSONA di atas kesudian meletakkan iklan tersebut di dalam kebun stoberi ini bg tempoh yg agak lama - lebih kurang 4 bln. Sgt sgt berterima kasih.
Juga kepada pengunjung2 yg berkunjung dlm tempoh itu.
Kerana, tanpa pengunjung, iklan tu pun tak sudi berlama lama di situ.

Tp, benarnya aku niat nak cash out after iklan PERSONA ni turun.
Sbb igt leh la buat belanja utk vacation nati.
Walo tak byk, tp bleh gak cover utk masuk theme park ke apa ke (yg pasti, tambang katebang mmg tak bleh cover la kalo cash out pun. Hihi).
Tp mebi tak sempat la kot.
Sbb skang, after PERSONA turun, ada lagi 2 yg sedang bercucuk tanam di kebun stoberi nih.
Sayang plak. Biar dulu lah.
So, takpe lah. Kita simpan utk 3rd wedding anniversary honeymoon vaccay (pjg nyer nama percutian haku. Hoho) bln doblas plak kan. Tp tu takde apa pun. Bkn pi jauh melantun. Beli voucher kat Groupon tu ari je pun.

Utk entry BE ini saya juga turut nak ucapkan terima kasih pada pembaca2, pengunjung2, baik yg silent reader or noisy reader (haha. ada ke camtu). Tnpa korang, BE ni pun tak mau berkunjung jugak, sbb tu akan salu ada Edisi Penghargaan utk kawan2 dari kebun stoberi ni, walo tak mampu nak bagi pada kesemua, tp saya tetap hargai kunjungan anda seme. Terima kasih sekali lagi :)

p/s : Insyaallah, kalo takde aral melintang, akan buat contest before pegi bercuti. Hadiah cam contest thn lps pun ada (contest sedondon raya), dan mungkin top up lagi adiah dari tpt saya bercuti tu. Kira sebagai penghargaan sempena nak cash out earning sesket ni la. Ada sesapa rajin nak join lagi ker yer? :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign