Pages

18 September 2011

~Pasal Artis : Nikah Di Hari Malaysia~

Mengabdikan kenangan pada tarikh Hari Malaysia.
Selamat Pengantin Baru utk artis2 ini.
(motip aku nak wat entry retis nikah plak ni?? huhu. takde apa nak buat dah la ni. Maka mari lah tgk gambar nikah Azad & Eira serta Danny X-Factor. Huhu)

Azad & Eira yang bernikah di Putrajaya (mak pak Eira ni govt staff eh??)


Semoga berkekalan dan berbahagian hingga ke akhirnya. Kelaka tgk derang berlakon kat Prima tak lama retu (yg aku tatau ending dia pegi mana tah, tau2 abis camtu je - Anak Mami Mek Ani). Bacaan selanjutnya citer nikah mereka - metro online

Kredit : Metro.
Juga kepada Danny X Factor n pasangan (Lin ke apa namanya) yang bernikah di Kampar Perak.

kredit : rentakartis

kredit : rentakartis.com

*Musim retis kawen dan musim retis dapat anak juga :))

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign