Pages

6 September 2011

~Pasal Lagu : Kisah Cinta - Ogy Ahmad Daud~


Kisah Cinta - Fauziah (OGY) Ahmad Daud

Ini sebuah kisah cinta
Dari sekuntum bunga sekeping hati
Dua jiwa dalam hayalan
Berat rasa untuk berpisah

Dua dunia satu mimpi
Satu cita dalam satu hati
Terjerat dalam permainan hidup
Terkandas dalam cinta terhalang

Mengapa dunia
Kejam pada mereka yang bercinta
Mengapa bercinta
Harus ada saja perpisahan

Kisah cinta berakhir
Dengan penuh harapan
Kisah cinta berakhir
Dengan penuh ratapan
Kisah cinta...


Lagu ni bleh dikatakan lagu feveret eva la. Rasa penah tulis kat blog lama dulu. Lps tu mcm lama sgt tak dgr. Tgh wat2 keja tadi dgr lagu ni. SINAR FM katanya kan.
Tk bleh dgr la lagu ni. Mcm tetiba terimbau kenangan lalu - cinta terputus di tgh jalan. Part paling sedih 
"mengapa dunia, kejam pada mereka yang bercinta,
mengapa bercinta, harus ada saja perpisahan"
Cewah... jiwang hahaha. giler. Siler muntah.. 
Masa tu ngan bf yg mana 1 tah. Ex-bf terbaru tu ke, atau yg masa UiTM tu ke tah. Lupa dah. Tp lagu ni mmg fefeling utk org putus cinta la.
Plak tu masa tu citer apa ke tajuk nya. Yg ada Fahrin Ahmad, Umie Aida, Ako seme tu. Dalam Hati Ada Cinta kan. Kalo google citer ni dlm thn 2003, mean ngan ex-bf UiTM tu ler (yang da bahagia ngan anak 3 dah pun skang. Ouch..)

Jumpa clip ni kat utube. Aloa... terimbau lagi

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign