Pages

9 September 2011

~Pasal Dispekulasi Mengandung (Lawak)~

Imej : Google
Haha. Nak tergelak rasa.
Patut kena tulis kat umah sanun ni. Sbb berkaitan my TTC nyer citer kan. Bahahaha.
Tak abis2 rasa nak gelak.
Tp nak tulis kat sini, sbb tau, ramai rakan opis baca kat sini, sbb ianya berkaitan rakan opis. Huhu.

Td pagi tadi, ke toilet lah.
Lps tu dtg sorang adik ni.
"Kekda... tahniah.." katanya.
Aku mcm eh. Amenda plak dia tahniah kan ni. Nak kata dpt APC ke hapa ke seme da lps.
Lagi plak yg ucap tahniah tu org HR. Kalo HR tu harus la pasal kenaikan pangkat ke apa kan. Tak ko mcm tertanya tanya dibuatnya. Aku pikir kot dia nak tahniah pasal aku masuk umah baru ke. Tp mcm takkan la kot. Hahaha.
Aku tnya 'tahniah apa?'
Dia gelak2. Then aku tanya lagi.
Lps tu dia kata
'tu baby.. '

Hahahah. Aku terus gelak.
Aku tanya sapa gitau.
Dia kata 'ada la...'

Haha. Aku gelak smpai la smpai kat tempat aku dan citer kat adik2 unit aku. Aku tatau la dia rasa betul ke citer tu atau tak. Tp sumpah mmg lawak pagi Jumaat la namanya.
Klaka. 

Aku dikatakan mengandung weh dan aku sendiri tatau pun yg aku mengandung.
Pergh. Haibat.
Smpai aku plak rasa, eh, betul ke aku mengandung (walhal baru 2 minggu aku period, telur baru pun tak menentu lagi bila kuarnya)

Tercari2 gak aku mana punca dtgnye berita itu.
Pikir gak ngan adik2 unit aku ni kot smlm aku ada ter cakap berkenaan mengandung. Kot ada yg terdengar.
Yg adik2 aku ni seme kata manade. Lama da tak ckp pasal peknen2 ni.
Lps tu terpikir plak apa aku tulis kat FB lately ni.
Takde apa pun. Aku tulis pasal aku da puasa 3 ari ada. Takde plak aku tulis da pening2, muntah2 udah 3 ari. Hahahah.. 

Tp aku tau sbb apa. Mesti sbb perut yg makin membuncit ne. Heh! Ni yg nak buat proses menyedut lemak neh.

Kelakar nye la hai.

Tp mana lah tau, rezeki pagi Jumaat nan indah ni.
Cukup 40org buat spekulasi aku mengandung, akhirnya bln dpn derang bebetul leh ber tahniah.

Utk sekian sekian org yg menspekulasi tu, dan sekiranya meke adalah pembaca kebun stoberi ini, saya dgn ini mengesahkan - 

'manade saya mengandung... kalo betul mengandung, saya akan buat PC, bagi seme org tau, usah dengar rumours2 tu, kang tggu punya tunggu, smpai thn dpn saya masih tak cuti bersalin. Sila dapatkan pengesahan dari empunya badan sendiri yer. Tk susah pun, dail je 223 dan tanya trus. Saya tk marah punya'

Hahaha.
Oke, dah time lunch. Nak balik umah ni, nak wat UPT, kut btul ke mengandung. Bahahahhaa.

Oh yer, keadaan begini adalah biasa utk opis saya. Tuan punya badan pun tatau, tp ada org lain yg lebih tahu.
Sekian terima kasih


Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign