Pages

15 June 2011

~Pasal Swimming Suit Lagi~

Hari cerah. Tp tetiba bunyik guruh (mendengar guruh di langit, air di tempayan dicurahkan).
Org kata kalo ari cerah tetiba bunyik guruh, ada petanda tak baik.
Hurm.
Tp dah turun hujan pun.
Hujan di tengahari.
(ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengahari).

Haha. Apa ko merepek ni syaitooonn????

Weng. Ada stori ke takde stori?
Ada. Ada.

Pg tadi tgk website ini.
Hihi. Saja. Retu beli baju sahaja.
Kali ni nak full suit.

Smlm masa tgk Nora Elena (motip nak gitau aku tgk citer tu. Hoho).
Sembang2 ngan my dear, kata nak beli swimming suit.
Sbb retu aku beli baju je. Yg suar aku beli suar fit yg memurah tu je.
Tp tau la. Bila masuk mesin, dgn getah dah loose lah, koyak la (pepaham je lah koyak tang mana kan).
So, aku kata aku da takde suar nak pakai ngan baju tu.
Maka, bodek dek dek la beliau suh belikan swimming suit.
Dia kata tggu la ujung bln nati.
Dia tanya nak beli kat mana, aku kata kat Sogo. Tp nyer aku da jumpa 1 blog yg jual baju ni.
Dan aku berkenan dgn satu ni.
pic kredit :
http://islamicbajurenang.blogspot.com/2011/06/baju-renang-sporty-bercorak-kod-fp.html
Cantik tak? ke tak cantik?

Sbb aku sker purple, jadi nak beli kaler tu.
Ke cantik lagi kalo itam base dia?

Aku da emel kat tuan blog tu, nati aku nak confirm kan saiz je. Hihi.
Sbb tatau M atau L. Maklum la, badan da supe tong gas skang kan. So, harus la kena ukur bebtul. Baju ni mmg takde S. Katanya M tu pun utk saiz kecik.

Tp nyer...tpt aku nak pi nati tu takde swimming pool pun. Ada laut je. Cam poyo lak kan nak pakai swimming suit mandi laut kan. Tp boleh je kot. Tgk la nati. Hik hik.

15 juta komen

weh... jgn bawak mandi laut... nnt rosak swimming suit (mahal tu) kena air masin... guna kat kolam je...

cantik!!!
aku ade beli 1 kt PD dulu
aku beli base dia kaler biru bukan biru gelap tu
pastu skrg ni nyesal sbb tak amik kaler gelap
sbb badan mengembangkan
hahaaa
aku rse better amik kaler gelap
tp kalo ko selesa xpe la
mcm aku teros malu nk pakai
hahaa

hoho kalo ada gambo stoberi kecik2 lagi cute kut.. kan

eh kekda pasan tak swimming suit ni lbh kurang cam eka punya kan...perasan tak...kekda...pakai je...sbb bg eka benda ni kan ikut keselesaan...bila pakai swimming suit rasa ringan je badan nak terapung.dan eka sgt selesa kalu pakai swimming suit bila akt libatkan air...tak kira la pool ke laut ke.... i like... pasal size tu no comment...sbb swimming suit eka beli dr zaman ank dara... skang ni bila pakai dah rupa sarung nangka la.tp pedulik...nak pakai gak demi keselesaan dan keamanan hakiki...eh pjg pulak comment ni

cantik bergayalah wak... pakai2...

Cantik. Masa last year my hubby offer nak hadiahkan masa birthday tp bila pakai tak sesuai dgn bdn akak yang gedabak ni. Awak pakai mesti cun Reen sbb awak kecik.

MARIA :

TK bleh eh kena air masin. huhuu :P

SYANA :

Oh. begitu kan. Aku pun sedang mengembang ni. riso gak..nati tgk balik. ada yg base dia gelap n line purple tp nyer ada zip lak dpn, aku tk sker zip dpn ni. rimas lak rasanya.
Thanks 4 remind by d way :D

MAZMADI :

Oh..kalo ada camtu mmg tak pandang kiri kanan dah..kompem beli trus.

EKA :

Tu la..akak tgk Eka pakai cam skirt2 tu cam comey, so nak beli camtu..lama dah..tgk kat Sogo cam mahal giler je. 2rat lebih.
Tu beli baju je dulu retu.
Eka punya kaler gelap kan.?? kena beli kaler gelap gak ni napaknya. hihik

Daleela :

Hikss..nati ai pakai masa mandi pool umah baru yaw.. :P

LIZA :

Err... errr... kecik ke?? skang idak dah... dulu yer.. tentah kena amik saiz L kot. Huhu

haku pon berkenan gak ngan SS neh tapi macam malu lak nak pakai sebab tahap kembangan haku adalah tahap melampau..kang banyak nau bukit..hoooo maluuuu..

tapi SS tuh memang chantek laa...siap ader skirt lagik..sukerrr...:)

MYA EL :

Thanks :)

CNN :

Ala... pakai je sekali sekala. Teeheee. Aku pun dlm sesi mengembang gak skang, tp belasah je beli. hihi.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign