Pages

20 June 2011

~Pasal Red Velvet Cupcake~

Ha... retu aku ada gembar gemburkan perihal aku da terjebak.
Yeps. Terjebak membeli kupon milkadeal kekdahnya.
Maka, ari Jumaat lepas, aku telah pun me-redeem salah satu kupon tu ya itu kupon dari Sheznie Bakery

Memula tu da emel kat emel rasmi, tp takdak jawapan. So, mintak tolong my clerk tolong call (ha.. apa2 berkenaan call mmg my clerk tlg call, cam nak book hotel/chalet kalo kiterang ramai2 nak gi jalan2. Aku carik tpt, beliau tukang call. Hihi. Tp kalo aku je berdua gi ngan asben, aku le call)
So, lps call tu emel balik guna emel cikstoberi.
Just dia nak softcopy kupon tu and detail nak kek apa dan hantar ke mana.
Dah emel2 seme. Tunggu je lah. Aku suh antar ke opis ari Jumaat before 5pm sbb mmg nak makan reramai ngan budak opis. 

Ekceli aku beli kupon ni dulu igt sempat nak buat utk suprise bufday adik unit aku - si Ros. Tp nyer tak sempat. Maka, cam biasa, beli kek di kedai kek saja la. Oh, yg ni pun aku tak buat entry lagi ya. Tp beliyau da buat entry kat belog beliyau. Bleh terjah sini.

Dan cam tradisi bufday adik2 ku yg lain, kek ini jugak lah pilihan kami. Kek apa ke tah namanya. Tp mmg sedap. Bawah dia oreo. Dia ala2 cam kek cekelat indalgen SR tu, tp lebih bes kot rasa dia.

Gambar kredit blog dia gak walo hasil tangkapan dari my Che Nik. Hihi.

Maka, aku order Red Velvet Cake dari Sheznie.
Dapat 16 bijik. Nyum nyum.



Maka dpt la seme adik2 unit merasa.
Dan unit my dear pun ku kasik gak.
Merasa la makan velvet cake. Dap. Tp yg atas tu mcm manis sket (apa nak panggil atas tu? icing? ke frosting?). Ekceli aku rasa dia mmg buat manis sbb kek tu tak berapa manis. Dia kena ngap skali ngan kek tu.

Sedap. Dia ada memacam cake lain jugak. Leh terjah blog Sheznie ni atau terus ke FB beliau.
Oh. Lupa. Rega guna kupon milkadeal ni adalah RM25. Penghantaran free sbb opis saya adalah ber poskod - 50450 Kuala Lumpur. 

Oke. Tu je. Selamat Ber velvet seme :)

6 juta komen

erghh... pagi-pagi suda cite makan... ;p

pg2 dah nmpk kek sedap...nyum2..

erm, cam manis gilerzzzz jerk kek velvet nie.. tapi x penah makan pon, huhu

ps: harap2 leh dapat ida blanje kek ni.. huwa huwa huwa

MARIA :
Ngeh ngeh ngeh.

MIZZ SIHA :
Nyum nyum nyum :)

MASZ :
Bleh saja.. tp kena duk unit ni la. Amacam?? Haha

AZUEL :
fadan huke... hau hau hau :P

kek si merah menyala...hehehe

mcm nak jamu org2 opis tp ada 16 jer ek...huhu

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign