Pages

15 June 2011

~Pasal Kongsi KLGangster~

Mengenai isu PEKIDA terhadap filem Kongsi, pihak Metrowealth Pictures tidak dapat memberi sebarang komen buat masa ini. Apapun penonton boleh menilai sendiri dengan menonton filem Kongsi di ASTRO FIRST, saluran 480.

-David Teo
*Dipetik dari FB filem Kongsi 2 ari lepas.

Apa menda yg kecoh2 ni. Aku pun a little bit confuse.
Tp setelah diterangkan oleh my dear aku pun macam ooo... begitu.
Kalo tak aku pun tatau la apa kod2 yg dikatakan kod rahsia derang tu. Aku tatau pun dlm citer tu ada kaitan dgn Pekida (spti yg digembar gembur lah).
Aku tak paham sgt pasal ni dan malas nak paham kot.
Tkpe lah.

Pada aku, lagi benda digembar gembur lagi org nak tgk.
Cam komen kat FB pilem Kongsi kat atas ni ler.
Tgk David Teo sulah suluh olang tgk plem dia dekat itu astero first.
Dan aku pun nak nak sgt tgk KL Gangster.
Ha, sikalang siapa ata untung???

Ujung minggu ni la kot baru sempat gi tgk KL Gangster ni.
Da 6juta lebih eh?
kayo la dak Shamsul neh.

Ok. Jap gi bleh beli online. Jumaat ni yaw.. ada sesapa mau follow??

5 juta komen

nak follow kekda boleh

ala... kuar surat khabar ahad baru ni... diorg tak puashati pasal istilah panggilan nama dlm KLGangster ngan Kongsi tu la...

pada aku... ala... nama... apa la ada pada nama... panggilan je... tu pun sentap...

aku pn tak paham ngan isu ini
poyo sgt2 la aku rse sape yg mencetuskan tu

ha eka pun tak paham masalah pekida ni...eka ada baca paper pekida suh yusof haslam mitak maaf sbb guna perkataan abg long la apa lah...kununnya mcm perli pekida...tp eka tgk kl gangster ok je...tang mana perlinya tah la..en somi sgt la suka cite ni...tp eka lg prefer citer antu...tak tenang tgk citer ni sbb byk aksi sgt...eka smgt layan cite ni sbb ada aoron aziz.sudah jatuh cinta dgn itu olang oh. gangster tp sgt la penyayang.cuma terkilan sb tak sempat tgk karak...

haku dah tengok kongsi kat astro first..aper ntah yang pekida bising sangat tuh entah..

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign