Pages

9 June 2011

~Pasal Ada Lagi~

Rentetan dari kisah aku pagi tadi.
Tu kisah semalam yg aku tulis mlm tadi dan di publish pagi tadi.

Tp reni adik unit aku gitau
'kak, ada lagi la darah kat toilet tu (toilet yg sama)'

Dan kiterang seme mcm terdiam.

Mungkin memasing mengandaikan sesuatu.

Bak komen ch@
tah-tah dia mmg sedia berteman kot kak. ayukkk.

Ko jgn kasik akak seram Cha...

Alamak aih.

'hencikkk....boleh bantu saya hencikkk..... kat mana toilet hencik???'

Image : google


Dah..dah..nak gi amik air semayang ni, nak solat, jap gi nak bertugas protokol lak.
Tak lunch reni. Puasa.
Huuuuu...... :P

5 juta komen

x dgr... x dgr....(tp dh terbaca)
"kak fara... teman gi toilet..."

check la sape tak gi solat hari ni... sah la dia yg period... sound la baik-baik... adoi la...

jeng...jeng...jenggg...jengggggggggg............ bulih tumpang tanye????...ni bukan awok yang tanye...tak tau sape...

atenye macik cleaner tak dtg keje ke?? huhuhu..

MBB :

Takot tak..?? takot tak?? haha


MARIA :

Ko pejenuh oih nak tnya sorang2. Ramai oh kat tgkt ni.

YOB D08 :

Alamak...jgn Yob jgn... huhu

EDA :

Ada, tp sian le kat cleaner tu nak cuci menda2 kita. Smlm tu lain, ari ni lain. Hurm...

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign