Pages

3 June 2011

~Pasal Tak Bawak Pulak~

Pulakkk dahhhh.....
Eii..eii..eii... salu bawak tak guna, ni tak bawak guna.
Ehhh..

Oh. Ok. Sori. Sori.

Baru je balik dari seminar tu. Penuh PTD je. Jabatan yg ada PTD antar PTD lah sbb menda tu INTAN-PPTD (Persatuan Perkhidmatan Tadbir dan Diplomatik) Talk 2011 namanya.  Tp ada je org lain yg bkn PTD gak sbb ada jabatan/agensi takdak PTD cam kiterang ni. Tp tak bermakna la aku nak perasan jadi PTD plak kan. Hoih. Sila jgn manipulasi kan pemikiran anda dgn pembacaan ini.

Ni aku geram nih, igt nak upload la sebarang citer bergambar sbb da beberapa hari senyap tnpa entry bergambar. Skali hoiiihhh..... USB kabel tak bawak plak. Haih! Haih dan Haih! Nak tnya bebudak ni seme da turun bawah dah. Waktu rehat ni oiii. Aku je malas nak trun. Tgk la ptg2 nati. 

Jadi, takde ler entry bergambar yer kawan2.  Esuk lusa da tentu bz lagi.
Takpe lah. After kenduri la aku buat entry kaw kaw yew. Sbb Senin tu mak cuti noksss (mode : gumbira). Selain kepenatan after kenduri (kononnya), byk urusan lain nak di setelkan. Mak pun nak balik kg, pehtu nak anta anak2 buah naik bas kat jln Duta. Pehtu  nak gi bayo deposit utiliti my mansion tu. Pehtu tatau lagi. Nak tgk Kungfu Panda la. Haha. 

Oke lah. Aku tinggalkan dgn gambar ini saja.
Sirih Junjung.
Kredit to mr google

Ekceli aku sker sirih junjung yg tinggi. Sbb dia kan 'kepala' hantaran. So, aku mmg sker yg tinggi. Mmg klasik la kan taste haku. Hoho. Tp idak la aku mampu nak menggubah ghopa ini yer. Kita tgk je la apa hasilnya nati. Skang ni gi gogel lagi gmbr2 sirih junjung ne.

2 juta komen

hoho, xder gambo lagik ker..... haish, nati balik dr kg upload pic bebanyak tau, ingat jasa incik Nik tu.. k hehe

MASZ :

Yesza..pehni seme entry ada gambo balik. Teeheee.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign