Pages

25 June 2011

~Pasal Lawan Badminton~

Oh. Aku benarnya maleh nak up story ne.
Tp bleh plak my no 1 fan of this stoberi's blog da tanya.
"Awak tak citer kat blog lagi citer lawan badminton tu ari ker?"
Teehee.

My no. 1 fan da tanya, harus la kena up gak citer ni uolsss.. Haha. Yeps. My dear is one of my colleague - SR yaw. Haha.

Maleh nak up citer ni sbb aku rasa aku mmg maleh dah nak cite2 sgt pasal life aku kat opis. Sbb skang ni byk pemerhati. So, kena kurangkan sket. Lagipun this week memacam citer nak buat. So, agak ketinggalan plak citer ni.

Tp takpe lah. Ini takde apa pun. Sukan je pun kot.

Retu lah. Ada perlawanan persahabatan badminton. Pasukan D'SURY lawan ngan team opis aku. Tpt lawannya nun di opis kami di Rawang sanun. Sbb situ mcm ada hall dan selesa. Kut tpt kiterang ni lawan bawah basemen la gamaknya.

D'SURY tu bkn team sykt catering yaw. Itu Suri ke D-Suri tah. Tp ini adalah team Datuk Seri Utama Rais Yatim. Yaa.. begitu. Short form cantik skali kan.

Aku gi bkn la bermain badminton. Pegi paksarela kerana ditugaskan utk menjadi petugas sambutan. Ate kata menteri dtg uols, harusla ada petugas sambutan. Itu pun rela je lps seme org mcm memalu je nak bertugas. Ari Sabtu katanya, sapa je gigih nak pegi. Maka aku beserta Kak Lin dgn tabahnya pegi walo da dibitau no claim claim oke. Baekkk..  Tp idak la kami berdua. Ada lagi 2,3 org yg lain yg gigih juga. Tp meke naik van opis. Aku drive je gi sana. Maleh nak pegi awal2 dan balik lewat2. Selebihnya bleh la ci ngelat cabot awal. Kan? kan? Kan? Haha. 

My dear tak pegi sbb tak ditugaskan serta tak bertugas. Mujo gak la sbb mak aku pepagi tu call kata nak dtg. Haha. Terkejut ke tak. Sbbnya ms tu omak den transit jap umah abg den kek Ipoh tu, tetibo abg den nak poie KL plak, maka omak den ngikut yo lah. Dan nak lepak di umah den. Ha, begitu. Jadi, my dear la tggu omak smpai.

Pegi pun tak la susah. Just nak bantu set tpt makan VVIP. Pehtu sambut2 sket. Bukan ssh pun. Maka, hadap la gmbr kami tak seberapa ini.
Ini lah teamnya. Halus la plak gambaunya.

Yallah... besau labu masak dah rupa muka ni ha. Gilos.

DSURY tgh lawan.

  Gmbr kat tpt makan VVIP.

Kiterang team putih, D'Sury - kuning

 Wah...mcm perasmian sukma kekdahnya. Haha.

Oke dah. Tu je.

1 juta komen:

Wah, meraihnya majlis!!!

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign