Pages

18 June 2011

~Pasal Challenge - Day 2~

Oh yeah. Kita teruskan dgn cabaran ari kedua iaitu :
Day 2 — Your favorite movie

Oh. Ini mcm menggagal je. Sbb tak tau my feveret movie apa yg saya sker. Cop!. kalo nak dikirakan sker tu byk la. Tp paling sker mcm takde.
Tp secara jujurnya sy sker movie animasi omputih.
Saya tatau pasal. Tp kalo diikutkan sker tu mmg citer katon omputih saya sker.
Sbb katon omputih ni selain dari hiburan dia ada terapkan nilai2 murni (motip?? gaya menulis mcm nak bagi ceramah hokeh. Choii...)
Kalo tak caya leh review balik pilem
- Shrek 1,2 n 3 (btul kan 3? ke da 4?)
- Ice Age
- Lion King 
- Rapunzel
- Da latest - Kung Fu Panda.
dan byk lagi lah. Lupa dah.

Seme citer ni pasti ada adegan yg mcm sedih2 gitu.

Tp nyer, pilem katon my dear asben mmg reject awal2 nak tgk. So, ada la kawan2 yg jadi mangsa. Cam kungfu panda tu ari. Yg saya tgk ngan Dee, waktu lunch ari Jumaat. Belasah... asal ada org meneman saya oke je. Hihi.

Jadi, itu lah my feveret movie.

No gambar2 -  malas nak carik. Huhu

*Smlm tgk KL Gangster. Kang ai review yaa... 'wa tau lu taiko maaaa'. Hohoho.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign